Spond
Generelt

UGT tar i bruk Spond

For høsten 2020 tar vi i bruk spond som kommunikasjonskanal for alle våre brukere. Heretter skal alle viktige beskjeder gis her. Dette innebærer at alle våre medlemmer må laste ned appen fra Google Play eller App Store. Etterhvert vil all betaling foregå i appen. Fra 2021, vil Spond også benyttes for påmelding til partier.

Administrere medlemmer, betalinger mm. kan være veldig tidkrevende. Vi håper derfor Spond vil kunne hjelpe oss med å gjøre det enklere for medlemsasmnistrasjon og bedre kvalitet på kommunikasjonen i klubben. Dette innebærer også at våre medlemmer/deres foresatte selv får et større ansvar for å gjøre det som må til. Nemlig innstallere appen.

Informasjon om treningstider, avlysninger ekstra treninger og ekstra aktiviteter vil bli gitt i appen. De som allerede er medlem hos oss, trenger bare å laste ned appen og registrer seg med samme epostadresse som de brukte første gang de registrerte seg som medlem i klubben.