Julekalender
Generelt

Julekalenderdugnad

I år som i fjor, vil vi arrangere dugnad med å selge julekalendere. En liten førjulsaktivitet som kan være med å skape litt julesetemning. Alle medlemmer vil få tilsendt en konvolutt med 12 julekalendere av en verdi av kroner 50,- pr. stk.. I år vil alle pengene øremerkes å redusere treningsavgiftene for våren 2021. Desto flere som selger julekalendere vil gi billigere treningsavgift for vår 2021. Hvor mye avhenger av hvor mange som blir solgt. Det vil bli tatt utgangspunkt i høstens medlemstall for å beregne priser opp mot utgifter.
Det er mange måter å selge kalendere på. En enkel og effektiv måte er å legge de ut på sosiale medier, f.eks. Facebook og oppfordre venner og familie til å bidra til deres barns aktiviteter. Kanskje har man kollegaer som ønsker å bidra. Kanskje noen dere kjøpte av i fjor vil gjengjelde tjenesten? Det er bare kreativiteten som setter grenser. Kanskje kan selger dekke porto hvis noen sier seg villig til å kjøpe x antall kalendere? Med kalenderene følger det også en faktura. Det er viktig at den blir betalt innen forfall. De som kjøper kalender kan VIPPS`e beløpet til selger som så betaler fakturaen.